معمولا درب یخچال ها پس از چند سال استفاده دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می‌شوند، اما همیشه تعویض درب یخچال یا تعویض کامل یخچال تنها راه حل نیست. این راه حل هزینه های زیادی برای شما دارد. اما در این مقاله از ریک سرویس میخواهیم به شما کاربران عزیز راه رفع زنگ زدگی درب یخچال را آموزش دهیم.

پس با سرمانوین همراه باشید تا مراحل رفع پوسیدگی درب یخچال را گام به گام به شما آموزش دهیم.

 

رفع زنگ زدگی درب یخچال با سرکه سفید

سرگه سفید زنگ زدگی را از بین می‌برد، برای رفع زنگ زدگی با سرکه سفید باید آهن را در آن بخوابانید و پس از چند ساعت آن را برداشته و بسابید.

اما همانطور که می‌دانید درب یخچال بسیار بزرگ است و نمی‌توان آن را در سرکه سفید خواباند، برای این کار می‌توانید یک دستمال آغشته به سرکه سفید را روی درب یخچال بگشید و بگذارید چند ساعت بماند.

روش دیگر هم این است که یک تکه آلومینیوم را به سرکه سفید آغشته کرده ناحیه ی زنگ زده را با آن بسابید. این روش بسیار خوب است و سابیدگی کمتری نسبت به سیم ظرفشویی دارد.

آیا سرکه معمولی هم جواب می‌دهد؟

بله! اما در این روش باید جسم زنگ زده را 24 ساعت در سرکه معمولی بخوابانید. سرکه معمولی نیازی به سابیدن ندارد.

تعمیرات یخچال و فریزر

 

چرا شرکت ها فقط درب را تعویض می کنند و تعمیر نمی کنند؟

درب یخچال به هر دلیلی ممکن است دچار شکستگی و خرابی گردد. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که شرکت های تعمیرات یخچال در مرحله اول درب قدیم را از یخچال جدا می نمایند و به مشتری گفته می شود که باید درب جدید نصب گردد.

این کار تکنیسین تعمیر یخچال به این معنی است که شرکت فوق فقط به کسب سود خود اندیشیده است و اصلا توجهی به حداقل کردن هزینه ها برای مشتری نکرده است. زیرا هزینه تعمیر نصف یا کمتر از هزینه تعویض کلی درب یخچال می باشد.

تعمیر یا تعویض درب یخچال فریزر

اگر طول عمر یخچال فریزر یا ساید بای ساید بالای 10 سال باشد به احتمال خیلی قوی ممکن است لولا درب دچار شکستگی یا خوردگی شود و نیاز است تا تکنیسین تعمیر یخچال فریزر برای تعمیر آن به محل مراجعه کند تا  کار تعمیر درب یخچال را انجام دهد و اگر مشاهده گردد درب یخچال قابل تعمیر نمی باشد باید درب یخچال تعویض گردد.

تعمیرپوسیدگی درب یخچال فریزر و ساید بای ساید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به مرور زمان و در اثر رعایت نکردن صحیح شیوه نگهداری یخچال، در اطراف درب یخچال و همچنین زیر آبریز یا دیسپنسر یخچال، پوسیدگی هایی به وجود می آید.

پوسیدگی های درب یخچال بسیار زشت می باشد. و باعث می شود یخچال خیلی کهنه و قدیمی به نظر بیاید. در این شرایط می توان دوتا کار انجام داد:

  • تعویض کامل درب
  • تعمیر پوسیدگی درب

اگر درب کامل تعویض گردد که خیلی شیک و تمیز خواهد شد. اما ناچارا هزینه آن نیز بالاتر خواهد رفت.

پیشنهاد سرمانوین این است که تنها به فکر تعمیر پوسیدگی باشید نه تعویض درب. زیرا پوسیدگی می تواند تعمیر شود و با کمترین هزینه و زمان ممکن کار شما انجام شود.

پاما در صورتی که مایل هستید فقط پوسیدگی درب برطرف شود و درب تعویض نگردد، شرکت سرمانوین  این خدمت ویژه را برای شما انجام خواهد داد. اگر در تهران و کرج هستید با شماره 09129564614 تماس گرفته و مشکل خود را ذکر کنید.


برای دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید

19 پاسخ
  1. محمدی
    محمدی گفته:

    ممنون از تکنسین خوبتون کارشون رو خیلی مرتب و سر تایم انجام دادن

    پاسخ
    • mmdj mmdj
      mmdj mmdj گفته:

      ممنون از شما که مارو انتخاب کردید واسه تعمیرات لوازم منزل تون 🙏

      پاسخ
  2. israel-lady.co.il
    israel-lady.co.il گفته:

    Next time I read a blog, Hopefully it wont fail me as much as this one. After all, I know it was my choice to read through, but I genuinely thought you would have something useful to say. All I hear is a bunch of moaning about something that you can fix if you were not too busy seeking attention.

    پاسخ
  3. https://www.bet-promokod.ru
    https://www.bet-promokod.ru گفته:

    Букмекерская контора 1xBet является очень известных на рынке. https://bet-promokod.ru/ Большой выбор событий из мира спорта и киберспорта, десятки открытых линий, самые высокие коэффициенты. Кроме того, БК имеет широкий функционал и одна из немногих дает возможность совершать ставки по уникальным промокодам. Используя их, вы можете получить настоящие деньги, не внося абсолютно никаких средств. Это реально! Узнать последний промокод вы можете прямо сейчас, однако использовать его необходимо в соответствии с правилами и инструкциями, которые приведены ниже.

    پاسخ
  4. Arbidly
    Arbidly گفته:

    Tween 20, Tween 80, Pluronic F68, bile acid salts, protease inhibitors, surfactants e buy cialis online And by the way, they probably don t want to know that, but you tell them anyway because then you re eliminating all of that doubt and all of those secrets

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *